מהו קוד QR ולמה אנחנו זקוקים לו?
מקורו של הקוד הוא ביפן שם הם נפוצים מאוד. QR הוא קיצור של Quick Response (הם יכולים להיסרק במהירות על ידי טלפון סלולרי). הקודים מיועדים לקשר בין פיסת מידע לבין הטלפון הסלולרי שלכם. אתם עשויים להיתקל בקודי QR בפרסומת של מגזין, על לוח מודעות, דף אינטרנט או אפילו על חולצה של מישהו.
קוד QR נראה כך:
את הקוד סורקים באמצעות סורק קוד (QR Scanner) שניתן להורדה חינמית בחנות האפליקציות.
עם התקנת תוכנת הסריקה יש לכוון את הנייד ובאמצעות המצלמה מתבצעת סריקה של הקוד וכתוצאה ממנה מוצג\ נחשף המידע המקודד.
מוזמנים לסרוק את הקוד שלמעלה ולגלות מה נמצא מאחוריו :)
הסיבה לכך שהם שימושיים יותר מאשר ברקוד סטנדרטי הוא שהם יכולים לאחסן הרבה יותר נתונים (ברקוד מסורתי המוכר לכם מאריזות המוצרים מכילים לרוב רצף מספרים בלבד) .התכונה המרכזית האחרות של קודי QR היא שבמקום לדרוש סורק כף יד עבה כדי לסרוק אותם, מכשירי סמארטפונים יכולים לסרוק אותם.
שימושים אפשריים עשויים להיות הצגת פרטי עסק (המאפשר למשתמשים לחפש מקומות בסמוך), או פרטים על האדם שלובש את החולצה, קישור לאתר האינטרנט או לדף נחיתה של עסק, קישור לקטלוג, לסרטון YOUTUBE, לדף הפייסבוק ועוד ישומים רבים המוגבלים ליכולת היצרתיות השיווקית שלכם, או של מנהל השיווק שלכם.
הנה אתר שמאפשר לכם לייצר QR CODE ייחודי במגוון שימושים עבור העסק שלכם:
לחצו כאן
בנימה אישית:
אנחנו ב-integral אוהבים את הקונספט של הקוד. הוא מאפשר חיבור בין העולם ה"אמיתי",- עולם ה-Off-line לבין העולם הווירטואלי - ה-On-line. הוא מאפשר בניית קמפיינים יצירתיים ומעניינים שמשלבים בצורה נפלאה ומתוחכמת את שני העולמות הנ"ל.
עם זאת, היישום מצריך שימוש בטכנולוגיה שעדיין לא התבססה דיה ולכן האפקטיביות עדיין לא מממשת את מלוא הפוטנציאל שלה.
גם אתם מעוניינים לשלב QR קוד באופן שיווקי ויצירתי? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל מידע נוסף.