אנחנו רואים אותן בכל מקום.
שלטים, טלוויזיה, במרכזי הקניות, בניידים, בעיתונים... הפרסומות.
מותגים משקיעים מאמץ רב בניסיון לגרום לנו, הצרכנים, לקנות דווקא את מוצריהם וכדי לעשות זאת הם נעזרים בשלל טכניקות, אמצעים וכלים.
בהרצאה מעניינת ומרתקת, יספר לכם שי טאובס על חלק מהסיבות שגורמות לכם לבחור באופן לא מודע דווקא במוצרים מסויימים ולא באחרים וכיצד ניתן להשפיע על בחירת הלקוחות.
ביחד עם המרצה יצאו המשתתפים למסע חוויתי ומרתק שבמהלכו ילמדו על ניסויים פסיכולוגים בשירות המפרסמים ועל המשמעויות המפתיעות שגורמות להם להוציא פעם אחר פעם את הארנק מהכיס (וכיצד יוכלו לחסוך כסף מכאן ואילך).
ההרצאה הינה חלקה הראשון בסדרה של 3 הרצאות בנושא, כאשר ניתן להזמין את ההרצאה הראשונה או את כל הסדרה.
*** הזמינו את ההרצאה - המדע שמאחורי הפרסומות ***
על המרצה:
שי טאובס - יועץ שיווק מוביל והבעלים של חברת integral - אסטרטגיות שיווק יצירתיות המתמחה בבניית אסטרטגיות שיווק, מיתוג חברות, ייעוץ שיווקי וליווי ביישום וניהול תוכניות, תהליכי שיווק כוללים וקמפיינים פרסומיים.