אחת התובנות שלפיהן אני נוהג במרוצת השנים, במיוחד בתחום השיווק, היא: "אל תהיו כמו כולם, תהיו טובים יותר!",ואם לא, אז לפחות תהיו שונים לחיוב.
בדיוק בימים אלו עסקים רבים משקיעים מאמץ, מחשבה, זמן וכסף ושולחים ללקוחותיהם וללקוחותיהם הפוטנציאלים ברכת שנת תשע"ד טובה. אל תבינו אותי לא נכון, אני בעד ברכות, זה חשוב, יפה ובעיקר כיף גדול. יש תחושה מאד חיובית סביב תקופת החגים והברכות ההדדיות לוקחות חלק חשוב באווירה, אבל... לברכה שנשלחת מהעסק יש מספר מטרות נוספות שמפורטות במאמר הבא שכתבתי.
תהנו ושתהיה שנת שיווק מצויינת :)