כל כך התלהבנו שאנחנו שוקלים להפוך את הקונספט למשהו קבוע אחת לשבועיים.
הטיפ שלי אליכם:
צרו שינויים קטנים בשגרת העבודה שלכם, בדרכי הפעילות והחשיבה שלכם, הרשו לעצמכם לחוות התנסויות חדשות.
כשאוהבים ללמוד כל שינוי מקדם אותנו למקום טוב, מגוון ועשיר יותר.
הטיפ שלי עבור הלקוחות שלכם:
אם יצרתם בסיס מוכר, איכותי ומדוייק כמותג ואתם מתקשרים עם הלקוחות שלכם סביב קו מוגדר של מסרים, הרשו לעצמכם לנסות ולגוון את התקשורת מול הלקוחות.
שמרו על קו האסטרטגיה השיווקית שלכם, ובו בזמן הרשו לעצמכם לגוון, לשנות ולנסות טקטיקות יצירתיות כדי להשיג את המטרות העסקיות שלכם: בניית המוניטין שלכם מול קהל היעד, ביסוס מערכת היחסים והעמקתה מול הלקוחות הקיימים, הזמנה להכירות חווייתית מהנה עם המותג, קידום מכירות יצירתי ועוד.
ב ה צ ל ח ה :)
שי טאובס