מהי בדיקת A\B SPLIT TEST ולשם מה אתם זקוקים לה?
בעת קיום פעילות פירסומית או פעילות שיווקית נדרשת בדיקת אפקטיביות של התוכן אליו נחשפים הלקוחות.
באם מדובר בקמפין במדה החברתית, בדיוור Newsletter או פעילות אחרת, לעיתים יש צורך בבחינת שתי גרסאות דומות, או יותר, כאשר ההבדל בין גרסה לגירסה הינו לרוב בפרמטר יחיד:
שינוי תמונה מסויימת, שינוי כותרת מסויימת, שינוי במיקום התכנים וכיוב'.
השם A/B מבטא את החלוקה השרירותית של הלקוחות לשני חלקים כאשר לאחד תישלח גרסה A ולחצי השני תישלח גרסה B.
לאחר הפעילות ניתן יהיה לבצע השוואה ולבחון האם הפרמטר הנבחן אכן הביא לשיפור הרצוי.
טיפ integral-י: מומלץ לחזור על הבדיקה מספר פעמים בכדי לוודא שהגורם המשפיע הוא אכן הגורם המשפיע ושלא מדובר במקריות כזו או אחרת. בנוסף מומלץ "לערבל" את הרשימה כך שכל חצי יכיל נמענים באופן אקראי עד כמה שניתן.
אם אתם מקיימים בפעילות דיוור כיום ומעוניינים בתמיכה וייעוץ לשיפור הביצועים, פנו אלינו.