תעצרו לרגע ותיזכרו בסיבה שבגללה הקמתם את העסק או החברה שלכם. זוכרים?
הנחת היסוד היא שעסק מוקם, בין שאר הסיבות, בכדי להרוויח. לשם כך הוא זקוק ללקוחות משלמים ובמידת האפשר לקוחות שמתקיימת אצלם מידת נאמנות שישפיע עליהם להמליץ על העסק שלכם ללקוחות נוספים.
הלקוחות, מצידם, מעוניינים בערך. האמת היא, שלרוב מדובר על יותר מערך אחד. המוצרים המתאימים, במחירים המתאימים ו... הכל צריך להיות ארוז בחוויה הנכונה. נכונה למי? ללקוחות ולכם גם יחד.
רוב העסקים פועלים בתחום מקצועי שאינו שיווק, כאשר פעולת השיווק נדרשת במטרה לייצר, בין השאר, את: החשיפה ללקוחות (אם הלקוחות לא ידעו עליכם הם לא יקנו אצלכם נכון? ), את השפה המתאימה והמסרים (הם צריכים להבחין בכם ולאחר מכן להתעניין ולבחור בכם מבין כל החלופות), הם צריכים לבחור את המוצר הנכון, לשלם לכם כך שתרוויחו ו... זוכרים את החוויה? הם גם צריכים להיות מרוצים ואפילו ליהנות מכל התהליך.